...bütün ihtimalleri altüst ederek birden sabahıma doğuşun yok mu hani ...yine ...yeniden ...yaşamadığımın anısını canladırarak gözlerimde.
...ve bana yaşattığın kaçıncı film şeridi tekrarı bu bilmiyorum hayatımın geçtiği gözlerimden... Başrolde sen!

3 Oca 2012

beyaz sayfa

      bu benim ilk beyaz sayfam. bir miktar borçla aldığım ilk şey olan monte carlodan çektiğim ilk dalı ciğerlerime dolarken karamsarlığımdan sıyrılmaya yakın olarak görmeye yakındım kendimi.. bu sabah nerdeyse unuttuğum diğer blog sayfalarımdan bi'tanesindeki intihar başlıklı yazıma gelen yorumdan sonra diğer yazılara da bir göz attım. onalara kıyasla karamsarlıktan sıyrılmaya yakın olduğumu söyleyebilirm kendime. -peh iki nefeste bitti bu da. ben mi onu tükettim o mu beni? muamma..-
    yorgun bir gün mü geçirdim ne? omuzlarımdaki ağırlığı tarif dahi edemiyorum. genel bir yorgunluk hali de olabilir.. final sürecinin psikolojik yıpratması da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder