...bütün ihtimalleri altüst ederek birden sabahıma doğuşun yok mu hani ...yine ...yeniden ...yaşamadığımın anısını canladırarak gözlerimde.
...ve bana yaşattığın kaçıncı film şeridi tekrarı bu bilmiyorum hayatımın geçtiği gözlerimden... Başrolde sen!

2 Oca 2012

ve..

burası çok sade göründü bana şöle biraz renklendirim dedim.. :) ama bu tablo gerçekten üzerinde konuşulup düşünülecek cinsten bir şey. dikkatle bakıldığında üzerindeki başka insan figürleride görülebiliyor. iki figür öne çıkmasına karşın bence oldukça kalabalık bir resim bu. belki sanatkarı yalnızlıkların içindeki kalabalık kişiliklere değinmeyi düşünerekten sallamıştır fırçasını. şimdi sanatkarını hatırlayıp ismini anaraktan onure edemiyorum beni bağışlayın.
bu kabak resmini neden attım buraya bilmiyorum. bir zamanlar bir arkadaşa kapak yapma amacında kullanmıştım öyle kalmış pcde :)  başka kabaklı bir fotoğrafta beni etiketlemiş vatandaş. "ben kabak mıyım nan?" itirazlarına karşı "aha kanıt var!" gibi anlamlandıramadığım bi yanıt vermişti. bunun tartışmasının anlamsızlığı üzerien onun gittiği yoldan gidip yapıştırmıştım.. "aha sende busun nan! aha da kanıt.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder