...bütün ihtimalleri altüst ederek birden sabahıma doğuşun yok mu hani ...yine ...yeniden ...yaşamadığımın anısını canladırarak gözlerimde.
...ve bana yaşattığın kaçıncı film şeridi tekrarı bu bilmiyorum hayatımın geçtiği gözlerimden... Başrolde sen!

3 Oca 2012

bir geyik..

sabah sabah böyle bir diyalog paylaşımında bulunasım geldi :D -tipik bir boş gezenin boş kalfalığı-
...........



nakks#                 napon la

                köftohor?

                lan yatalak oldun çık şu yataktan artık

                :D
amonyk#                 :D

                bel agrısına iyi geliyo :d
nakks#                 iyi kalkma ozamn

                kış uykusuna mı yattn mk

                :D
amonyk#                 daha beter :d

                bi uyku ne oldugunu bilmiyorum bi ruyaya kapıldım gidiyorum ole :D
nakks#                 yazet kimse yaşamın aslında bir rüya olamıcağını ıspatlayamaz
amonyk#                 :D
nakks#                 yazet=zaten
amonyk#                 anladım :D

                iki saat onu dusundum ben de :d çok psikolojik bi açıklama ama farzet mi zaten mı çıkaramadım :D
nakks#                 tmm

                ikiside anlam anlamsızılığına yol açmıo yazet

                :D
amonyk#                 hadi lan farzet oluhnda anlatım bozuklugu oluyo .:D
nakks#                 farzet... die koyunca anlam bütnlüğü sağlarsın işte

                noktayıda ben mi koyim

                :D
amonyk#                 o kadarına zekam ermiyo :D sen cumleleri 6 boyutlu kuyon ben o kadar ilerleyemedim :D 

                o yu da gorebilmişssindir heralde :D 
nakks#                 o kadarına zekam ermiyo

                :D
amonyk#                 6 boyutlu yazmasını biliyon am a :D

                okumaya gelince cıt yok :D
nakks#                 am a okadrda değil

                :D 
amonyk#                 oooooooo kadar :D 

                6 boyutlu oooo kadar oooo yu tek gorumuyormussun :D

                var mı bole bişi ya :D 
nakks#                 okada oooooo olduğunun sen farkında mısn

                :D 

                o=orospu ??
amonyk#                 tamam ben biraz fazla koymusum :D 
nakks#                 yada sana biraz fazla koymuşlar :D 
amonyk#                 yani bişi diyemiyorum nakks# halt ettin :D 
nakks#                 o kadar mı yani

                :D

                nese bu derin bi konu

                o biyerde üçüncü tekil şahsa dayandığı için

                genş bi kavram

                daha genş bi zamnada ele alınmalı

                ve aslında hiç bir zaman diğerinden daha genş ya da dar olamaz

                ama nese

                :D 
amonyk#                 hiç bi bok anlamadım :D

                yine bağladın nakks# iyimisin :D
nakks#                 her zamnki standartımdayım

                biraz tütün fazlalığım olablr sadece

                :D 
amonyk#                 yarın dersin yok mu senn

                geçen hafta da gitmedin bak kalıcan kesin bırak şimdi standartlıgı
nakks#                 ...........
                bu yazının dökümünü biyerlerde paylaşıp insanların kafasında
                neyin kafasında yaşadığımıza dair soru işaretleri   bırakmalısın
                         :D 
amonyk#                 falan tutun fazlalıgını :d
nakks#                 :D
amonyk#                 uyuuu :D
nakks#                 ders andan ne cıkardığndır

                burdan  kalamıcağımza

                göre

                bi sorun yok

                :D 
amonyk#                 :D
                           içtin mi lan :D 
nakks#                 yok standartım saptı

                bu fazla tütün fazlalığından hep

                mk

                :D 
amonyk#                 :D o zaman standrta getircek bi şeyler yap standart haline razıyız :D 
nakks#                 burdan çıkacak ders

                nedir

                ?
amonyk#                 bilmiyom :D 
nakks#                 aç tavuk buğday ambarındayken yeni mahsül eskiyi aratabilr :D 
amonyak#                 aynen bu iyiydi :D 
nakks#                 burda sen tavuk oluyosun yalnız

                :D 

                hatta senin duruma göre kuluçkada diyeblrz

                yumurtandan ne çıkacağı merak konusu

                :D 
amonyk#                 sen ne umuyorsun
nakks#                 bugün bana sabah 18.23 sularında oldu

                :D 

                yani daha öğledeym

                :D

                akşam olsun uyurz
amonyk#                 tamm ben yatıyorum :D
nakks#                 sen hep yatıosun yazet mk

                :D

                tm lan kitap okıcm bende

                zıbar

                :D 




nakks#                 hey kadim dost..
amonyk#                 Söylee ?
nakks#            
               vakit çok gece güneş ufkumuzdan uzak.. postalları çekip meydanlara akmak gerek.. güneşin yükselmek için badallara ihityacı var.. kuş sıçtı hareket zamnı......





böyle bir saçmalıktır süregelmiş işte naparasın insan psikolojisi!(:D)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder