...bütün ihtimalleri altüst ederek birden sabahıma doğuşun yok mu hani ...yine ...yeniden ...yaşamadığımın anısını canladırarak gözlerimde.
...ve bana yaşattığın kaçıncı film şeridi tekrarı bu bilmiyorum hayatımın geçtiği gözlerimden... Başrolde sen!

5 Oca 2012

zaman boşluğumda..

Zaman ecele kurulu,
Kendime ölüyorum..
Soğukluğumda buz kestim..

Böyle oldukça karamsar gidecek gibi görünüyor. Neyse düz mısralarla gidelim bundan sonrasında.. Nedendir bilinmez bir sarhoş olasım var.. Bu arada "Soğukluğumda buz kestim" dizesi mecazlığının yanında gerçek anlamlılığın da ta kendisi şu dakikalarda. N'oluyor yahu şöyle sırdan cümleler kuramaz oldum. Şu blog yüzünden midir nedir? hep bir anlamlılık arayışı var satırlarda. Bak bunda bile savruklaşamıyorum. Yazdığım beni ilgilendirir nihayetinde nedir bu çaba? Sanki yazmak bir amaç uğrunaymış gibi. Yapacak bişey yok'ların ardından kendi kendimeliğimden başka bi'şey değil aslında bu. Sadece sarhoş olmak istiyorum. Totomun donmasını biraz hafifletecek vucut sıcaklığını sağlamak için mi? nedir bilmiyorum. Yoksa ayyaş falan değilim. Hatta bu kategorinin çok uzağındayım ki zaten iki bira alacak maddi rahatlığım bile yok hani. Şimdi baktığımda maddi varlığıma şöyle.. bi'dk.. Heh tam olarak 7.55 liradan ibaretim. 50 lira kadar borç, 21.96 lira ödenecek su faturası, 50 lira ev sahibine takılmış kira tutarı da cabası. Evet bende içme isteği uyandıran bu maddi bokluk olabilir. Ama insan maddi problemlerine içemiyor işte. Bu durumda parası olan depresif aşık olmak tercih edilebilir gibi.
Zamanımın revaj tabiriyle "her neyse.." diyip geçiyorum bunları.. Yine savrukluğumdan uzaklaşmış mı oldum ne. Amaç savrukluk olmalı. Bunun felsefi bir tarafıda var hani yeni çağ romantiklerinin tavrına yakın bir yaşam tarzı. Benim için bir yaşam tarzı olduğu düşüncesine kapılınmasın tabi. Benim savruklukla yaşayamak gibi alternatifim bulunmuyor. Hayat bırakır mı ki yakamızı? -bırakmaz- Ama yapmam gerekenler varken zaman boşluğuna bırakarak hayattan çekiyorum kendimi. Ya da öyle olduğu varsayımıyla zaman geçiriyorum. "yapmam gerekenler varken" dediğim an olayın büyüsü bozuluyor tabi. Bu saf gerçeklikten uzklaşmak okadar kolay olmamıştı halbuki..........

Hi şunuda belirteyim, gözden geçirirken farkettim esgeçmişim. Maddi durum net tutar tespitini yaparken çekmecemi altüst ettim. Hani hizmetimizi eda ederken hiçbir fedakarlıktan sakınmıyoruz. Her şey sizin için.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder